Μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών
Ο πελάτης μπορεί να εξοφλήσει το τίμημα της πώλησης και τις λοιπές συμφωνημένες χρεώσεις και επιβαρύνσεις είτε μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners είτε με χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass. Η χρέωση της πιστωτικής κάρτας πραγματοποιείται αφού προηγηθεί έλεγχος και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητας της, η χρέωση μπορεί να γίνει τότε ακόμα και στην περίπτωση που κάποιο ή κάποια από τα είδη δεν είναι άμεσα διαθέσιμα και πρέπει να παραγγελθούν από προμηθευτές. Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την σωστή καταγραφή και την αλήθεια των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας και η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση σφάλματος.
Αντικαταβολή
Ο πελάτης μπορεί να εξοφλήσει το τίμημα της πώλησης και τις λοιπές συμφωνημένες χρεώσεις και επιβαρύνσεις με αντικαταβολή, δηλαδή με την καταβολή του οφειλομένου ποσού στον εξουσιοδοτημένο προς είσπραξη υπάλληλο της εκάστοτε courier την στιγμή της παραλαβής.
Το κόστος της αντικαταβολής είναι 2,00 €.
Η πληρωμή με αντικαταβολή ισχύει μόνο για την Ελλάδα.
Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Ο πελάτης μπορεί να εξοφλήσει το τίμημα της πώλησης και τις λοιπές συμφωνημένες χρεώσεις και επιβαρύνσεις με κατάθεση / Έμβασμα σε τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρείας.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, θα πρέπει να σημειώσετε σαν αιτιολογία στην κατάθεση σας το όνομα ή την επωνυμία της επιχείρησης που δηλώσατε στην παραγγελία σας.
- ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: GR
- ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: GR
- EUROBANK: GR
- ALPHA BANK: GR
Όταν πραγματοποιήσετε την πληρωμή, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε σε ποια από τις παραπάνω τράπεζες έχει γίνει, είτε στέλνοντας email στο info@synergon-hellas.gr είτε τηλεφωνικά στο 25213.02375 τις ώρες λειτουργίας μας. Για την ταχύτερη διεκπεραίωση της παραγγελίας σας, προτείνουμε να επισυνάψετε και το αποδεικτικό κατάθεσης.
Εάν δεν έχει επιβεβαιωθεί η κατάθεση εντός 5 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία θα ακυρώνεται.